10/08/2017

MUSTARD


sukienka ROMWE / kapelusz SHEIN

Cześć miśki!
Nawet nie wiem od czego zacząć. Jakieś 2-3 tygodnie temu zdecydowałam się po długich przemyśleniach 'zawiesić' bloga. Zgubiłam się gdzieś po drodze. Zgubiłam się między tym co chcę, a tym co muszę. Moje hobby i moja mała pasja stała się moją drugą pracą. I to nie zbyt fajną pracą. Robiłam posty, bo musiałam, a nie bo chciałam. Zapatrzyłam się na zyski i po drodze zgubiłam gdzieś siebie. Koniec. Zrobiłam sobie przerwę, no, w sumie dalej ją mam i śmiało stwierdzam, że było mi to bardzo potrzebne. Tak bardzo zajęłam się tym, żeby zadowolić wszystkich wokół, że w pewnym momencie zapomniałam, że robię to dla siebie. W dużej mierze też dla Was, ale przede wszystkim dla siebie. Nie wiem co chciałam udowodnić, czy coś sobie, czy Wam. Nie wiem. Już mam dość myślenia nad tym. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, nie? Koniec zbierania like i wyświetleń. Koniec z robieniem postów, bo muszę, będę je robić- bo chcę. Będę robić z powrotem to co kocham, BO CHCE. Nic nie muszę. Pomału się zbieram. Pomału układam wszystko w głowie i przygotowuję nowy plan na życie. Ten blog znów będzie pozytywną energią, a nie przymusem. Szykują się spore zmiany. Głównie wewnątrz, ale myślę, że też to odczujecie. Będę dążyć za marzeniami z najszczerszym uśmiechem na twarzy. Życzcie mi powodzenia! Dziękuję wszystkim, którzy zostali. Dziękuję za zrozumienie i za miłe słowa. Udanych wakacji! 
*Wyprzedzając pytania, szminka Golden Rose ta w kredce, nr 06 chyba :)

Donatkay

7 comments:

  1. Jestes swietna osoba i bardzo nas motywujesz i umilasz czas. Kocham czytac Twoje posty. Pamietaj zeby zawsze robic to co TY chcesz a nie to czego INNI. To Twoje zycie i mozesz z nim robic co chcesz. Dziekuje Ci za Twoja tworczosc i mam nadzije ze jeszcze nie raz nas zaskoczysz:)

    ReplyDelete
  2. Strasznie podobają mi się te krótkie włosy u Ciebie :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie wygladasz :))

    Wybacz za pyt ale to wazne dla mnie mialaś kiedys depresje? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam i w jakimś stopniu na pewno jeszcze mam, raczej jestem zdania, że gdy już się raz poczuje takie coś to nie da się z tego całkiem 'wyleczyć', ale można nauczyć się z tym żyć :)

      Delete
    2. Chciałabym wiedzieć jakie są wtedy uczucia, mozna sie z tobą skontaktowac np email? ;)

      Delete
  4. Czy gdy ma sie depresje to przestaje sie czuc? ;) przestaje zależec na kimkolwiek? ;)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE