YOU ARE THE PEARL

July 06, 2017


shirt ZARA / jeans ROMWE / shoes ZARA / bag SHEIN / belt ZAFUL

Cześć miśki!
Ciesze się, że spodobał Wam się filmik i dziękuję za wszystkie komentarze! No i że w ogóle zechcięliście go oglądać i przyjęliście mnie tak miło. Cieszę się, że też się cieszycie, że zaczynam nagrywać! Jestem z siebie dumna! Mam nadzieję, że Wy ze mnie też :D Po 4h snu, wstaniu o 5:00 i 8h biegania w pracy wróciłam do domu, szybko zjadłam obiad i od razu poleciałam na zdjęcia. Dumna jeszcze bardziej. Wystarczyło ograniczyć moje największe uzależnienie- seriale i od razu na wszystko mam czas. Nie wiedziałam, że zabiera mi go to aż tyle. Niby taka głupota, niby nigdy nic, a jednak. Teraz oglądam seriale tylko przy jedzeniu lub gdy faktycznie mam masę wolnego czasu. Seriale są fajne, można żyć setkami żyć, ale jaki ma to sens, gdy zapomina się o swoim? :) Uważajcie na to. Wracając: post z moimi wyprzedażowymi zdobyczami, które mogliście już zobaczyć na ostatnim filmiku. Kocham tą koszulę! Co do butów... cóż. Tak mnie obgryzły, że to jakaś masakra. Mam nadzieję, że z czasem przestaną, bo ugh. Jak Wam się podoba to eleganckie połączenie? :D

Donatkay

  • Share:

You Might Also Like

13 Comments:

  1. Jest mega :) Świetne połączenie, buty nie mój styl, ale reszta sfsdsdsds <3

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja plus na zdjęciach prezentuje się tak perfekcyjnie ! To zestawienie pasuje ci idealnie <3
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Buty nie są w moim stylu, ale w takim połączeniu wszystko wygląda idealnie! Bardzo lubię kiedy dodajesz filmiki na yt, ale teraz czekam na jakiś "gadany". Uwielbiam ten fun facts! Fajnie by bylo gdybyś nagrała coś podobnego ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Czytając to uśmiecham się. 💕 Wszystko jest super 😀Działaj działaj działaj dalej!

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja! 💕Więcej takich poproszę

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam twój sposób bycia i wgl :) styl masz fajny, czasem dziwny, ale to jest fajne <3

    ReplyDelete
  7. Genialna stylizacja!
    Mam to samo. Odkąd nie oglądam na okrągło seriali znajduję czas na inne rzeczy, a gdy potrafiłam oglądać po kilka odcinków codziennie czas mi leciał szybciej i nie miałam czasu na swoje życie.

    ReplyDelete
  8. You look gorgeous in the outfit. Also your shoes are very cool & stunning. xoxo
    Famous footwear Coupons

    ReplyDelete
  9. te buty to miazga! świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  10. Donatka, jeśli można wiedzieć to dlaczego zrezygnowałaś z filologii angielskiej? I polecasz UP ? :) Z góry dziękuję za odpowiedź!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mogę polecić ani nie polecić, bo byłam tam może miesiąc. Zrezygnowałam, bo za dużo stresu. Myślałam, że będzie tak jak każdy opisuje, same wykłady, siedzisz, słuchasz, a tu same zajęcia, tylko jedne wykłady i non stop pytanie na każdej lekcji, trzeba być ciągle aktywnym, nawet w szkole tak nie miałam lol

      Delete
  11. Jaka piękna koszula aaa
    http://desdemnona.blogspot.com/

    ReplyDelete