SWIMSUITS

July 12, 2017


Cześć miśki!
No, trochę mi z tym zeszło, ale wreszcie mam dla Was trochę inspiracji i nie małą wishliste ze strojami kąpielowymi! Miejmy nadzieję, że przydadzą się w tym roku, bo jak na razie to ta pogoda to jakiś nie zbyt śmieszny żart. Przejrzałam sporo stron i wybrałam dla Was masę strojów. Moimi faworytami są niezmiennie stroje z dołem z wysokim stanem, jakoś czuję się w nich najlepiej. Dodatkowo coś mnie wzięło na wersje jednoczęściowe. Jest teraz tyle świetnych kroi, że łoo! Starałam się wybrać różne przeróżne, więc myślę, że każda z Was znajdzie coś dla siebie :) Lato,czekam!


Moje propozycje:


KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK    KLIK


KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK


 KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK    KLIK    KLIK    KLIK     KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK     KLIK

Donatkay

  • Share:

You Might Also Like

10 Comments:

  1. Świetny post! Bardzo ciesze się, że go zrobiłaś, bardzo pomocny 💖 Mam już swoich faworytów 😝

    ReplyDelete
  2. Takie posty mi sie podobają 😍❤👌

    ReplyDelete
  3. Świetny post ! Tyyle inspiracji i te wszystkie stroje -boskie ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Połowę bym wzięła :D

    ReplyDelete
  5. Jaki z romwe zamawiasz zazwyczaj rozmiar stroju??:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Romwe jeszcze nie mam, ale jest ten problem u mnie, że górę potrzebuję mniejszą, a dół większy i ciężko mi jest trafić. Mam jeden z Zaful trafiony z rozmiarem M, ale zamówiłam drugi inny M i już był za mały. Patrz na wymiary, chociaż co do strojów i tak potrafią być mylne niestety :(

      Delete
  6. Super zdjecia, mega wakacyjne :D

    ReplyDelete
  7. Piękne stroje! Chętnie przygarnęłabym wszystkie, ale niektóre mają bardzo wyciąte majtki i chyba wyglądałyby jak stringi :D nie czułabym się raczej dobrze :D ja już sobie zamówiłam dwa kostiumy z zaful, jedno czarne bikini i jednoczęściowy kostium z liściastym printem :) świetny post jeszcze te letnie inspiracje, no rewelacja!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Doncia pytanie : co bys zrobila zstala za granica i ejzdzila 10 km do pracy czy zjechała do Polski i zostala bez pracy? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10km to nie jest daleko, w Polsce prace też można znaleźć. To Twoja decyzja :)

      Delete