01/07/2017

PINK PANTHER


top PULL&BEAR / pants PULL&BEAR / shoes PULL&BEAR / belt ZAFUL / choker H&M

Cześć miśki!
Wróciłam z pracy i przerabiałam, i przerabiałam, i przerabiałam i przerobić nie mogłam- 1000 zdjęć zrobionych na jednego posta. Tak się dzieje, jak mam zły dzień, a mimo wszystko uprę się, że chcę zrobić zdjęcia. Biedny Adrian :') Stylizacja to taka mała zapowiedź haulu, który jutro planuję nagrać. Jeśli nic mi z tego nie wyjdzie, to po prostu wrzucę go jako posta, ale cicho cicho, uda się! Nieświadomie zrobiłam całą stylizację rzeczy z Pulla. Yep. Ten sklep totalnie trafia w moje gusta. Jak Wam się podoba to zestawienie? Snapowicze kojarzą, że ostatnio dodawałam zdjęcie balerin ze wstążkami i zastanawiałam się nad kupnem. W Pullu nalazłam cudowny odpowiednik! Buty są przewygodne! Niestety nie ma ich już na stronie, tak samo jak i spodni, więc nie wstawię Wam bezpośredniego linka :( Btw przede mną cztery dni wolnego. Pojutrze świętuję urodzinki! 

Donatkay

29 comments:

  1. Pięknie wyszlas na tych zdjeciach naprawde!

    Pytanko, myślisz ze jest sens jechac jeszcze we wtorek do innego miasta na wyprzedaze czy już nic nie będzie? Bo mieszkam na zadupiu i tu nic nie ma a nie mialam kiedu jechac :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa rzeczy jeszcze jest! Większość sklepów nie miała jeszcze drugiej tury nawet. Jak do Krakowa to jedź do Bonarki koniecznie

      Delete
  2. Super stylizacja, ale niestety spodnie są za duże i źle wyglądają na Twojej figurze. Nie traktuj tego jako hejt. Są super (kolor mega) i fason...byłoby ok gdyby było bardziej dopasowane ;)

    ReplyDelete
  3. ale wyprzedaże, szkoda , ze kurde za granicą jestem :(( zastanawiam się nad kupnem tych spodni bo widzialam w Vubusie ale biale :D ale nie jestem pewna co do mOM jeans :D stylizacja fajna, czekamy na haul na YT!

    ReplyDelete
  4. Podobają Ci sie spodnie Levi's ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spodnie jak spodnie, zależy od kroju, a nie od marki

      Delete
  5. Doncia, dodaj ten filmik, Tobie sie nie podoba, zawsze narzekałaś, a nam akurat zę sie spodoba, prosimy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O nie nie, tamto na pewno się nigdzie nie pojawi, ale próbuję jeszcze raz tylko w inny sposób :D

      Delete
  6. Fajnie to wyglada wszystko :)

    ReplyDelete
  7. Super stylizacja!!! wygladasz w niej tak uroczo. Przycięte włosy i przepiękne buciki dopełniają całą tą stylizację😊

    ReplyDelete
  8. Jak spędziłaś Urodiznki? Wszystkiego Naj <3

    ReplyDelete
  9. a tak czekałam na filmik :((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbuję właśnie dograć coś, zobaczymy co z tego wyjdzie

      Delete
  10. Czemu rzadko nosisz rurki? nie podobaja ci sie czy po prostu wilisz boyfriendy? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nie wiem, coś mi sie uwaliło na te mom jeansy aktualnie haha

      Delete
  11. Po ile H pracujesz? ;))

    ReplyDelete
  12. Co najbardziej lubisz kupować? bluzki czy bielizne?;))

    ReplyDelete
  13. Nie mogę się doczekać Haulu z wyprzedazy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie próbuje coś nagrać i bede sklejać, zobaczymy co z tego wyjdzie

      Delete
  14. Ja chcialam kupic te Mom ejans ale wygladam okropnie i bez tylka :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w nich też wyglądam jak bez tyłka, ale nie zawsze trzeba go podkreślać :)

      Delete
  15. Pojawi się dzisiaj Haul? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie zrobiłam sobie przerwe, bo zabrakło mi miejsca w telefonie i muszę zgrać, zostało mi tylko zakończenie jeszcze i bede próbowała skleić, mam nadzieje, że tym razem wyszło i uda mi się dzisiaj dodać! :D

      Delete
  16. w jaki programie filmiki przerabiasz?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Movie maker, bo tylko ten na razie ogarniam haha

      Delete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE