mix

I NEED YOU TO SMILE

July 21, 2017


Cześć miśki!
Jak podoba Wam się nowy wygląd bloga?! Jest jeszcze spooooro do dopracowania. Muszę przerobić praktycznie każdy post z osobna, także przepraszam, jeśli większości z postów nie da się normalnie obejrzeć, bo ucina zdjęcia. Postaram się to naprawić jak najszybciej, ale potrzeba mi na to naprawdę sporo czasu. Zawsze jak chcę iść na zdjęcia to oczywiście pada. Wykorzystałam więc czas w domu i mam dla Was sporego mixa :D 
Po za tym wszystko ok, dalej buszuję po wyprzedażach. To już jakaś choroba chyba..... haha. Koniecznie sprawdźcie sobie inditexowe sklepy. Wyprzedaże pomału się kończą, więc ceny totalnie poschodziły. Uzupełniam swoją szafę na najbliższe pół roku, do grudnia będzie detox :')

Donatkay

  • Share:

You Might Also Like

13 Comments:

  1. Na pewno bardzo się napracowałaś nad nowym wyglądem, ale według mnie lepszy był stary :( Teraz jest tak chaotycznie, myślę, że przyjemniej się ogląda kiedy można normalnie przescrolować post z góry do dołu i mieć widok na całość, a nie tak pojedynczo przesuwać zdjęcia :(

    ReplyDelete
  2. Kocham Twoje mixy! Ale szczerze mówiąc kiepsko je się ogląda przy takim szablonie bloga :(

    ReplyDelete
  3. Mix świetny, ale zgadzam się co do wyglądu, jest on dość ciekawy ale niepraktyczny, wolałam przewijać i oglądać twoje notki z góry na dół, teraz jest trochę dziwnie :/

    ReplyDelete
  4. wszystko wygląda pięknie, ale tak jak wyżej,źle się ogląda zdjęcia, lepiej jak można je przewijać z góry na dół :)

    ReplyDelete
  5. Żle się oglada na tym :( wgl nie wiem jak wejść w te zdjecia i wgl :/

    ReplyDelete
  6. Donatka pokazuje ząbki =ooo
    To.zdkecie u Ciebie w pokoju jest piekniusie!

    ReplyDelete
  7. Nowy wygląd bloga przypomina mi tumblr xd Ale mi się podoba, oryginalnie!

    ReplyDelete
  8. bardzo źle sie korzysta z tego szablonu Doncia. // skydancing.pl

    ReplyDelete
  9. Nowy wygląd bloga jest super :) A co do postów to może zrobiłabyś posta o jeansach gdzie kupować i jakie wybierać bo ja już tyle razy się nacięłam, że nie mam siły szczególnie chodzi mi o dobre jeansy i czarne rurki :)

    ReplyDelete
  10. Ja widzę nowy wygląd bloga tylko na telefonie, wiec jak dla mnie super to wyglada! Niestety nie wiem jak wyglada na kompie :(

    ReplyDelete
  11. Doncia, skąd jest ta różowa parka? mogę prosić o linka?

    ReplyDelete