DOING NOTHING

July 14, 2017


tshirt PULL&BEAR / skirt ROMWE / shoes ZARA / sunglasses CHOIES

Cześć miśki!
Trochę się wahałam czy dodać ten post, bo jakaś śmieszna ta stylizacja, ale skoro ją ubrałam, to znaczy, że jednak coś mnie w niej urzekło, więc dodam, a co! Jestem ciekawa jak Wam się spodoba :D Koszulka dorwana jeszcze na zeszłorocznych wyprzedażach, a spódnica wygrzebana z dna szafy. No i te szalone piękne buty, które dalej uparcie mnie obcierają... Czekam i czekam na paczki, żeby nagrać kolejny filmik na youtube, ale coś nie chcą przyjść. Poluję też dalej na wyprzedażach, żeby zrobić kolejną część haulu, ale na to jeszcze trochę poczekacie. Ogólnie to pracuje trochę więcej godzin  w tym miesiącu, ale myślę, że Was nie zaniedbuję za bardzo? :( Pieniądze na festiwale same się nie zarobią! Woodstock już niedługo!!!! <3 A później chyba wybiorę się na Czad. Ktoś się wybiera na jedno albo drugie?

Donatkay

  • Share:

You Might Also Like

7 Comments:

  1. Stylizacja super, a Woodstocku tak zazdroszczę, bo to kolejny rok, kiedy zamierzam jechać i znowu coś mnie zatrzymuje 😑 ale pracuj, zarabiaj i baw się 😚

    ReplyDelete
  2. Ta stylizacja jest przeurocza, cudo ❤️

    ReplyDelete
  3. Pasuje Ci ta stylizacja, jest taka słodka <3

    ReplyDelete
  4. Urocza stylizacja! A Adrian robi piękne zdjęcia :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę Woodstocku, bo znowu nie udaje mi się pojechać :/ Stylizacja zacna :D

    ReplyDelete
  6. Widzimy się na Woodzie! Jeśli zobaczysz dziewczynę z całą głową fioletowo-srebrnych dredloków w różnych odcieniach to prawdopodobnie będę ja :D

    ReplyDelete
  7. I love hearts, love pink and love the happy outfit! The sequinned cupid's heart and "Doing Nothing graphic on the Pull+Bear T-shirt are cute, and I love the zip-front pink Romwe skirt with pockets! Cute outfit!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    ReplyDelete